Struttura di tamburi di caldaia

Boiler Drum hè l'equipaggiu più impurtante in l'equipaggiu di caldaia, è ghjoca un rolu di cunnessione. Quandu l'acqua diventa vapore superheated qualificatu in una caldaia, deve passà per trè prucessi: riscaldamentu, vaporizazione è surriscaldamentu. U riscaldamentu da l'acqua di l'alimentazione à l'acqua saturata hè un prucessu di riscaldamentu. Vaporizà l'acqua saturata in steam saturatu hè un prucessu di vaporizazione. Riscaldamentu di vapore saturatu in vapore superheated hè un prucessu di superheating. Sopra trè prucessi sò cumpletati da economizzatore, superficia di riscaldamentu evaporazione è superheater rispettivamente. U tamburu di a caldaia riceve l'acqua da l'economizzatore è forma un ciclu di circulazione cù a superficia di riscaldamentu per evaporazione. U vapore saturatu deve esse distribuitu à u surriscaldatore da un tamburu di vapore.

U rolu di u tamburinu di a caldaia

1. U almacenamentu di l'energia è l'effettu di buffering: una certa quantità d'acqua è di vapuri sò almacenati in u tamburinu di vapore, chì hà un effettu di almacenamentu d'energia. Quandu a carica cambia, pò buffer u sbilanciamentu trà a quantità di evaporazione è a quantità di supply d'acqua è u cambiamentu rapidu di a pressione di vapore.

2. Assicurà a qualità di vapuri: u tamburinu di vapuri hà un dispositivu di separazione di l'acqua di vapuri è un dispositivu di pulizia di vapuri, chì ponu assicurà a qualità di u vapore.

Struttura di tamburi di caldaia

Breve introduzione di tamburi di caldaia

(1). U tamburu di vapore è u scambiatore di calore sò cunnessi da riser è downcomer per furmà a circulazione di l'acqua. U ciculu di l'acqua di tamburinu hè un ciculu di calore cunvective. U tamburu di vapore riceve l'acqua di alimentazione da a pompa di l'acqua di alimentazione, è furnisce vapore saturatu à u surriscaldatore, o emette direttamente vapore.

(2) Ci hè un dispositivu di separazione di l'acqua-vapuri è un dispositivu di soffiu cuntinuu per assicurà a qualità di u vapore di a caldaia.

(3) Hà una certa capacità di almacenamiento di calore; quandu e cundizioni di u funziunamentu di a caldaia cambianu, pò rallentà u ritmu di cambiamentu di pressione di vapore.

(4) Ci sò manometri di pressione, indicatori di livellu d'acqua, scaricamentu di l'acqua d'accidente, valvole di sicurezza è altre equipaggiu per assicurà l'operazione sicura di a caldaia.

(5) U tamburu di vapore hè un cuntainer di equilibriu chì furnisce a pressione necessaria per u flussu di a mistura di vapore-acqua in u muru d'acqua.

Struttura di tamburi di caldaia

U tamburu di vapore include principalmente trè parti:

(1) Dispositivu di separazione di l'acqua di vapore.

(2) Dispositivo di pulizia a vapore.

(3) Blowdown, dosing, è scaricamentu d'acqua accidintali.

Struttura di tamburi di vapore di caldaia

Valvula di sicurezza nantu à u tamburu di a caldaia

U tamburinu di vapore hà duie valvole di sicurezza, è e pressioni di l'impostazione sò diverse. A vàlvula di salvezza cù un valore di paràmetru bassu cuntrola u vapore surriscaldatu, mentre chì quella cù un valore di paràmetru altu cuntrola a pressione di u tamburu.

Ventilazione di u tamburu di a caldaia

U soffiu cuntinuu è u soffiu periodicu sò per u soffiu di tamburi di vapore.

(1) U soffiu cuntinuu hè principalmente utilizatu per scaricate l'acqua cuncentrata in a parti suprana di u tamburinu. U scopu principale hè di impedisce chì l'acqua di a caldaia cuntene troppu salinu è sulfuru. U locu di soffiu hè à 200-300 mm sottu à u nivellu di l'acqua di u tamburinu.

(2) Blowdown periodicu hè un blowdown intermittent; L'acqua di slag da u fondu di a caldaia hè soffiata una volta ogni 8-24 ore. Ogni volta chì dura per 0,5-1 minuti, è a rata di sfondate ùn hè micca menu di 1%. U soffiu intermittente deve esse frequente è di corta durazione.

Dosage di frum di caldaia

Na3PO4 hè diluitu è ​​pompatu in l'acqua di a caldaia in u tamburu di a caldaia da a pompa dosatrice. L'aggiunta di fosfatatu trisodiu in l'acqua di a caldaia ùn pò micca solu fà chì u calciu è u magnesiu generà scorie d'acqua sciolta senza caking, ma ancu corregge l'alcalinità di l'acqua, in modu di mantene u valore di PH in a gamma specificata da i regulamenti.


Tempu di pubblicazione: 25-oct-2021